Δημιουργία αρχείου pdf

Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα αρχείο pdf;

Σήμερα η δημιουργία αρχείου pdf είναι απλή υπόθεση. Πολλά προγράμματα έχουν πλέον ενσωματώσει τη δυνατότητα δημιουργίας αρχείου στο φορμά pdf, για παράδειγμα το WORD της Microsoft. Για να φτιάξεις το δικό σου έγγραφο – αρχείο pdf με τη βοήθεια του WORD ακολούθησε τα εξής:

  • Άνοιξε το WORD και δημιούργησε ένα απλό αρχείο doc
  • Πρόσθεσε τα κείμενα, τις εικόνες και γενικά το περιεχόμενο που θέλεις
  • Επιλέγοντας το κουμπί του Office πάνω αριστερά, κάνε αποθήκευση ως και επίλεξε αποθήκευση ως PDF ή XPS (δες και την εικόνα παρακάτω)
  • Δώσε το όνομα του αρχείου που επιθυμείς και επίλεξε τον φάκελο στον οποίο θες να αποθηκευτεί

Αυτό ήταν. Δημιούργησες ένα αρχείο pdf.

Δημιουργία pdf με το word

Δημιουργία αρχείου pdf με το word

Αν δεν έχεις εγκατεστημένη μια σχετικά πρόσφατη έκδοση του word, μην ανησυχείς. Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές:

  • OpenOffice ή LibreOffice: Κατά τον ίδιο τρόπο με παραπάνω, δημιούργησε το κείμενο που θέλεις και στη συνέχεια επίλεξε: Αρχείο>Εξαγωγή σε PDF
  • Google έγγραφα: Από έναν browser (Chrome, Firefox, Edge) άνοιξε τα google έγγραφα (απαιτείται λογαριασμός google) δημιούργησε ένα νέο αρχείο και μετά επίλεξε: Αρχείο>Λήψη ως>Έγγραφο PDF  (δες και την παρακάτω εικόνα)

    Δημιουργία pdf με τα google έγγραφα

    Δημιουργία αρχείου pdf με τα google έγγραφα